söndag, maj 30, 2010

Jag kallar dig...

Jag kallar på dig och du kommer till min famn.
Men om jag inte skulle kalla på dig... skulle du då komma till min famn?
Snälla svara mig för en gångs skulle med ett rent samvete.
Kommer du endast till min famn, min säng för att jag kallar på dig så som din herre har rätt till.
För att jag kräver dig som min egen.
Är jag bara ett tidsfördriv för dig.
Är jag inte värd något för dig.
Om jag sa att du fick gå när du ville, skulle du då gå?
Skulle du då springa till någon annans famn?
Säg mig skulle du det?
Jag ber dig berätta vad jag är för dig.
För allt jag är i mina tankar om dig är att jag är den man som älskar dig mer än sitt eget liv.
Men vad jag är för dig vet jag ej.
För du säger aldrig vad jag är för dig.
Varför gör du inte det? Vågar du inte?
Jag kommer alltid vara där för dig.
Oavsett vad du gör i ditt liv. Oavsett alla misstag du gör.

copyright: Olivia Gustafsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar